Розкриття інформації

Захист прав споживачів та обробка персональних даних

МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ

Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг
1. Скарги споживачів фінансових послуг подаються і розглядаються кредитною спілкою в позасудовому порядку згідно Закону України “Про звернення громадян” за місцезнаходженням кредитної спілки: 79008, Львівська область, м. Львів, площа Ринок, б. 9.
2. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до:
Національний банк України.

  • Онлайн-форма на вебсайті НБУ
  • Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua (заповніть і надішліть форму та за потреби додайте супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ)
  • Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
  • Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601
  • Телефон: 0 800 505 240 (Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45)
  • Запис на особистий прийом: через онлайн-форму або за тел. 0 800 505 240
  • Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24.
  • Розділ “Захист прав споживачів” на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1, тел (044) 279-12-70, електронна пошта: info@dpss.gov.ua , веб-сайт: http://dpss.gov.ua

ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області, місцезнаходження: 79011, Львівська обл., м. Львів, вул. Вітовського, 18, тел. (032) 261-36-90, електронна пошта: office@lvivdpss.gov.ua, веб-сайт: www.lvivdpss.gov.ua




Порядок розгляду звернень та скарг Клієнтів – споживачів фінансових послуг
Витяг з порядку обробки персональних даних